1. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

  • Είναι δυνατή η αποστολή σε διεθνείς προορισμούς?

    Η εταιρία μας πραγματοποιεί αποστολές παγκοσμίως μέσω των courier συνεργατών μας DHL, ACS και Ελληνικά Ταχυδρομεία.

  • Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε άλλη διεύθυνση?

    Ναι, είναι δυνατή η αποστολή παραγγελιών σε διαφορετική διεύθυνση. Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία χρέωσης κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, θα έχετε την ευκαιρία να συμπληρώσετε εκ νέου την διεύθυνση αποστολής. Επιπλέον έχετε την επιλογή να αφήσετε σχόλιο στην παραγγελία σας για να το δούμε και μετά την ολοκλήρωση αυτής.

  • Πόσο καιρό θα κάνει να φτάσει η παραγγελία μου?

    Για μια προσέγγιση της διάρκειας αποστολής. Παρακαλώ ανατρέξτε στους παρακάτω χρόνους:

    • DHL – Next Day Delivery: 1 εργάσιμη
    • ACS (ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ): 1-2 εργάσιμες
    • Ελληνικό Ταχυδρομείο: 10-15 εργάσιμες

    Παραλαβή από το κατάστημα (ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ) Παραλαβή από το κατάστημα σε συνεννόηση με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

    Ο χρόνος παράδοσης μιας παραγγελίας περιλαμβάνει την διεκπεραίωση και αποστολή. Οι επιλογές παράδοσηςDHL-Next Day Delivery και ACS θα αποστέλλονται την ίδια μέρα για παραγγελίες που έχουν γίνει μέχρι και τις 12 το μεσημέρι ώρα Ελλάδος. Οι παραγγελίες που αποστέλλονται Παρασκευή θα παραδίδονται Δευτέρα και οι παραγγελίες που γίνονται κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου θα διεκπεραιώνονται από Δευτέρα.

  • Πως θα γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί?

    Όταν η παραγγελία σας αποστέλλεται, θα λαμβάνετε ένα επιβεβαιωτικό mail με τον αριθμό αποστολής. Με το αριθμό αποστολής μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας μας από την εταιρία μας μέχρι τον προορισμό της.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Πως μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα είδος?

    Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή ενός είδους μπορείτε να την πραγματοποιήσετε εντός δυο εβδομάδων από την ημερομηνία παραλαβής του. Για την πολιτική της εταιρίας μα όσον αφορά τις επιστροφές παρακαλώ ανατρέξτε στους τομείς Όροι Χρήσης και Πολιτική Επιστροφών της ιστοσελίδας μας.

3. ΠΛΗΡΩΜΗ

  • Τι τρόποι πληρωμής δέχεστε?

    Δεχόμαστε Visa, MasterCard, Discover, American Express, χρεωστικές κάρτες με σήμα Visa ή MasterCard, PayPal, Αντικαταβολή (Μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος) και κουπόνια Molecule.gr.

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω χρεωστική κάρτα για την πληρωμή?

    Ναι, δεχόμαστε χρεωστικές κάρτες με σήμα Visa και MasterCard.

  • Δέχεστε PayPal?

    Ναι! Για να πραγματοποιήσετε πληρωμή με PayPal, επιλέξτε το σήμα κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας και ακολουθήστε τις οδηγίες για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα του.

  • Γιατί δεν δουλεύει ο κωδικός, κουπόνι, κάρτα δώρου μου?

    Παρακαλώ ελέγξτε ότι εισάγατε τον κωδικό, κουπόνι, κάρτα δώρου σας ως αναγράφεται χωρίς κενά. Αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλώ ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης ή καλέστε μας +30 210 28 42 127.

  • Η διεύθυνσή που εισήγαγα είναι σωστή, αλλά δεν γίνεται δεκτή. Τι να κάνω?

    Ελέγξτε εάν η διεύθυνση που εισαγάγατε ταυτίζεται με την διεύθυνση που είναι καταχωρημένη στην πιστωτική σας κάρτα? Εάν ισχύει, και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζεται πρόβλημα παρακαλώ καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 210 28 42 127.

  • Γιατί φαίνονται δυο χρεώσεις στην κάρτα μου?

    Κάποιες φορές οι αναλύσεις χρεωστικών/ πιστωτικών καρτών αναγράφουν δυο συναλλαγές, αλλά αυτό είναι μόνο προσωρινό. Όταν πραγματοποιείται μια συναλλαγή, μια επιβεβαιωτική χρέωση γίνεται στην χρεωστική/ πιστωτική σας κάρτα, η οποία κάνει προσωρινή κράτηση ποσού. Δεν γίνεται πραγματική χρέωση της κάρτας σας. Αφού γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, η επιβεβαιωτική κίνηση γίνεται έγκριση και προχωρά σε χρέωση της κάρτας σας. Η κίνηση αυτή κρατά μέχρι και 72 ώρες μετά την παραγγελία σας.

    Για την ασφάλειά σας, ενδεχομένως να προεγκρίνουμε 1 € για να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία χρέωσης σας. Όταν επιτύχει αυτό, θα χρεώσουμε το πλήρες ποσό της αγοράς σας( μαζί με τον φόρο και μεταφορικά) όταν αποσταλεί η παραγγελία σας. Αν αυτή η επιβεβαιωτική κίνηση αποτύχει, δεν θα προχωρήσουμε σε έγκριση της παραγγελίας σας. Η χρέωση αυτή θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας εντός 2-3 εργάσιμων.

  • Πως υπολογίζεται ο φόρος?

    Οι φόροι που υπολογίζονται στην παραγγελία σας είναι προσεγγιστικοί. Οι φόροι που θα χρεωθούν στην κάρτα σας θα είναι συναρτήσει της τοπικής νομοθεσίας και θα καθοριστούν όταν η παραγγελία σας αποσταλεί.

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου διαδικτυακά?

    Ναι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στέλνοντας μήνυμα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας δεν έχει ήδη αποσταλεί. Αν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να παραλάβετε πρώτα την παραγγελία πριν προβείτε σε όποια απόφαση.

4. ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ, ΚΟΥΠΟΝΙΑ, ΚΩΔΙΚΟΙ

ΓΕΝΙΚΑ - Κατά διαστήματα και σε ευρύ φάσμα τιμών υπάρχουν διαθέσιμα στο Molecule.gr κουπόνια εκπτωτικοί κωδικοί και Δωροκάρτες.

  • Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω μια Δωροκάρτα/ Κουπόνι/ Εκπτωτικό Κωδικό

    Όταν κάνετε μια παραγγελία στο Molecule.gr εισάγετε τον μοναδικό κωδικό/PIN στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Πως μπορώ να ελέγξω το υπόλοιπό μου?

    Το υπόλοιπό σας μπορεί να ελεγχτεί καλώντας στο +30 210 28 42 127. Πρέπει να έχετε διαθέσιμη τη Δωροκάρτα/Κουπόνι/Εκπτωτικό Κωδικό για να μάθετε το υπόλοιπό σας.

  • Πως θα το λάβω?

    Θα το λάβετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.

  • Γιατί δεν γίνετε δεκτή η Δωροκάρτα/Κουπόνι/Εκπτωτικός Κωδικός μου?

    Παρακαλώ ελένξτε εάν ο μοναδικός κωδικός σας έχει εισαχθεί ακριβώς όπως αναγράφεται στη Δωροκάρτα/ Κουπόνι/Εκπτωτικό Κωδικό. Αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, παρακαλώ να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 210 28 42 127.

  • Πότε θα λαμβάνω voucher για προιόντα που έχω επιστρέψει?

    Αν επιλέξετε να λάβετε πίστωση σε μορφή κουπονιού για προϊόντα που έχετε επιστρέψει, θα σας στείλουμε τον κωδικό αφού πρώτα λάβουμε τα προϊόντα. Παρακαλώ να επιτρέψετε μι μέρα να περάσει από την πάραλαβή των προιόντων σας μέχρι να σας γίνει αποστολή του κωδικού.

  • Όροι Χρήσης

    Δωροκάρτες, Κουπόνια, Εκπτωτικοί Κωδικοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορά προϊόντων στο Molecule.gr. Για να ελέγξετε το υπόλοιπο της Δωροκάρτας/ Κουπονιού/ Εκπτωτικού Κωδικού σας καλέστε στο 2102842127. . Πρέπει να έχετε διαθέσιμη τη Δωροκάρτα/Κουπόνι/ Εκπτωτικό Κωδικό για να μάθετε το υπόλοιπό σας. Δωροκάρτες, Κουπόνια και Εκπτωτικοί Κωδικοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορά προϊόντων του Molecule.gr και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σε μετρητά ή κατάθεση σε οποιοδήποτε λογαριασμό. Καμία απόκλιση από τους παραπάνω όρους δεν θα είναι επιτρεπτή παρά μόνο σε χώρες, η νομοθεσία των οποίων το καθιστά υποχρεωτικό. Η χρήση των Δωροκαρτών, Κουπονιών, Εκπτωτικών Κωδικών σημαίνει αποδοχή των όρων.

    Δωροκάρτες, Κουπόνια, Εκπτωτικούς Κωδικοί δεν μπορούν να επιστραφούν διαδικτυακά ή με φυσική παρουσία, και καμία προσφορά δεν ισχύει για απόκτηση Δωροκάρτας/ Κουπονιού η Εκπτωτικού Κωδικού. Οι Δωροκάρτες, Κουπόνια, Εκπτωτικοί Κωδικοί δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σε μετρητά (εκτός από χώρες των οποίων η νομοθεσία το καθιστά υποχρεωτικό), και δεν μπορούν να αντικατασταθούν σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής.

4. O ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

  • Πως συνδέομαι στο λογαριασμό μου?

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό, κάντε κλικ το πεδίο ΣΥΝΔΕΣΗ στο πάνω μέρος της οθόνης, και συμπληρώστε το mail και τον κωδικό σας. Αν είστε νέος πελάτης, πατήστε το πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ και δημιουργήστε ένα λογαριασμό.

  • Πως ενημερώνω τα στοιχεία διεύθυνσης του Λογαριασμού μου?

    Μπορείτε νε ενημερώσετε τα στοιχεία σας, αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, και κάνοντας κλικ στο πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο πάνω μέρος της οθόνης.

  • Πως μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία πληρωμής μου?

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, και κάντε κλικ στο πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο πάνω μέρος της οθόνης. Αφού συνδεθείτε θα είστε σε θέση να αναβαθμίσετε τις πληροφορίες πληρωμής σας.

  • Πως αλλάζω τον κωδικό μου?

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο πάνω μέρος της οθόνης. Όταν είστε στο πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ, θα είστε σε θέση να κάνετε όποιες αλλαγές στο λογαριασμό σας.

  • Πως μπορώ να κάνω ανάκτηση κωδικού?

    Στη σελίδα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ, κάνετε κλικ στη σελίδα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ, κάντε κλικ στη φράση ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ, κάτω από το πεδίο ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ. Αυτό θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο, όπου θα σας ζητηθεί η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, και θα σας αποσταλεί εκεί ένας προσωρινός κωδικός. Ακολουθήστε τις οδηγίες στο μήνυμα για να συνδεθείτε με τον προσωρινό αυτό κωδικό, και να δημιουργήσετε ένα καινούργιο.

5. ΛΟΙΠΑ

  • Μπορώ να έχω συσκευασία Δώρου με την παραγγελία μου?

    Δυστυχώς δεν προσφέρουμε αυτή την επιλογή.


No products

To be determined Shipping
0,00 € Total

Check out